معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با ارسال نامه‌ای به سازمان بازرسی از این سازمان به دلیل ورود و رفع موانع پیش روی تامین داخلی کاغذ تحریر و مقوای کتاب درسی تقدیر و تشکر کرد.

مسئولیت چاپ و توزیع میلیون ها جلد کتاب درسی بر عهده کیست؟

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با ارسال نامه‌ای به سازمان بازرسی از این سازمان به دلیل ورود و رفع موانع پیش روی تامین داخلی کاغذ تحریر و مقوای کتاب درسی تقدیر و تشکر کرد.

در این تقدیرنامه که از سوی علی لطیفی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش خطاب به خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور صادر شده، آمده است: سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش مسئولیت سنگین چاپ و توزیع بیش از ۱۵۴ میلیون جلد کتاب درسی را به صورت سالانه عهده‌دار است و فرآیند تهیه کاغذ، مقوا و سایر مواد مصرفی مورد نیاز از یک سال قبل آغاز می شود و دستگاه‌های مختلفی را درگیر می‌کند.

در ادامه تاکید شده است: در این راستا؛ سازمان بازرسی کل کشور متناسب با وظایف ذاتی خود با بررسی موضوعات حاکمیتی و کمک به رفع موانع موجود بین وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و تولیدکنندگان داخلی ورود موفقی داشته که از مصادیق آن در سال گذشته، حمایت همه جانبه سازمان بازرسی از تولید کاغذ و مقوای داخلی است.

در این نامه خطاب به خدائیان آمده است: بازدید سال گذشته جنابعالی از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران و بررسی دقیق مشکلات مربوط به تولید، تشکیل کارگروه‌های موضوعی در بخش‌های مرتبط در سازمان بازرسی و تجمیع گزارش دستگاه ها باعث شناسایی نقطه ضعف عملکردی در زنجیره تامین کاغذ تحریر کتاب درسی (عدم تخصیص اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه کشور) شد که در نهایت با انعکاس به موقع به معاون اول رئیس جمهور و با مساعدت رئیس‌جمهور شهید زمینه حل مسئله برای سال تحصیلی جدید فراهم شد.

در ادامه نامه از حمایت‌ها و تلاش‌های سازمان بازرسی در این حوزه تقدیر و تشکر شده و بر لزوم نگاه حمایتی سازمان بازرسی نسبت به سال تحصیلی آینده نیز تاکید شده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.